Pages

Monday, 7 February 2011

Just STUFF =)

Yeah just a bit of 'stuff', a step by step, Friday Night Scrapping and a 15 minute layout :)

Gotta love that mix don't you???

First off......

Busted - this is my 15minute layout. I just cut, stuck, doodled and stitched. Can't believe it came together to quickly. I wan't suppose to be scrapping I had snuck into my room to clean it up so I could scrap tonight. Saw a few bits sitting around and it was finished before I knew it. Was great to use some of the little bits that were laying on my desk, less to clean up too. lol. Anyway used my DT kit from Annas for this, OMG was sooooo spoilt this month. Fun Sassafras Indie Girl mixed with the gorgeous Prima butterfly. Caught Adam climbing down from Deacons bed the other day. How he didn't end up head first was beyond me. Ever other time he tries to climb down from anything he does.  




Show Off - More Sassafras from my DT kit. This was my last layout from Friday night, yep I know slack for only getting them up now. Cut the bracket shape from my corrugated card. Painted some calico and matted the cardboard and fringed the calico, really do like to fringe things lately too :) Just the crazy antics of Char. The girl comes up with some mad moves and is such a show off.





Making Hay - Another Friday Layout, this time using Bella Blvd, I LOVE this collection. This is how we spent a week at the end of last month. I didn't get a photo of Luke raking the hay unfortunately or my hands the afternoon after I helped load, unload and stack the hay.



Hey Freckles - ummmmm yep you guessed it another from Friday Night and another using my DT kit and Sass :) sooooo inspired by Amanda Hall for this layout, I was flicking through an old issue of Scrapbook Creations and came across her layout and everything about it was perfect. It's a bit like hers but it also has a lot of me :) must have to give a shout out to Anthea too for the dots idea :) LOVE IT <3




lastly

Growing up Too Fast - This was my January step by step layout for Annas, using October Afternoon, so fun. Can't believe that in a month this little bloke is going to be ONE. So soon, time is too fast and I don't think I'm ready for him to grow up yet. I don't know where my up close shots have gone but they are GONE :(

Thanks for taking the time to stop and look and comment too

See ya all later

xx

7 comments:

amanda hall said...

WOW fabulous work. So very inspiring. Love how random your pages look but at the same time have space and look perfectly balanced. Very clever chookie you are! Thanks for the shout out too - shocked and stoked at the same time!!

curlyqmosaics said...

Fabulous creations! I love the distressed corrugated cardboard and your pen doodling on your pages is so fun and whimsical!

Stacey Young said...

Gorgeous work Nic, you have been busy with all these......did you get to the beach over the weekend?? It's sooo hot isn't it!!
Have a great day chicky:)

Tanya Tahir said...

Hey hey Nic! Love all of these - you are such busy girl, I'm always in awe of how you get to scrap so often :) I love love love love LOVE the Making Hay page - sooo awesome :)

artistaprilcole@gmail.com said...

Wonderful work... you are very creative!
Great use of materials, composition, and direction of art elements. :]
I had a wonderful visit.

Kylie said...

love all these layouts but especially the yellow one and i love the farmming one too...:)

Cathy said...

WOW all gorgeous creations Nic.. you have been a busy bee!! Wish I could create a LO in 15 mins! :)